Missfärgad

Känner mig lurad och irriterad efter att ha köpt två förpackningar hårfärg i nyansen ljusblont. Det står även på förpackningen att det ska ge en ljusare nyans på ljusblont hår. Vilket jag iaf hade innan jag kastade i färgen i huvudet... En halvtimme senare var jag brun i håret. Har slingat håret ett flertal gånger sedan i somras och lyckats få fram en så härlig ljus nyans på håret, och nu är allt som bortblåst. Nu har jag istället en brundassig färg som jag absolut inte vill gå med allt för länge. Så nu är frågan, ska jag försöka ljusa upp det igen med hjälp av slingor, eller ska jag göra det enkelt och snällt för håret o gå tillbaka till o vara brunett?


Brunett:



Ljust:



Åsikt, ngn? =)

// Nattiz

Kommentarer
Postat av: Linda

Dra i några ljusa slingor :)

2011-03-06 @ 14:56:25
URL: http://hurricanelinda.blogg.se/
Postat av: madde

bruunis!!!

2011-03-07 @ 13:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0