Rejäl uppdatering

Har missat ett par dagar igen. Har legat totaldäckad med feber, förkylning och rejält halsont, så har halkat efter något i bloggen igen. Men nu kör vi:

18:e bilden - En bild på din fritid


Blir en hel del bussåkande under helgerna.

19:e bilden - En person som är snygg

Måste ju erkänna att en av anledningarna till att jag följer Supernatural är ögongodiset...


20:e bilden - En person som alltid ställer upp för dig

Blod är starkare än vatten, och jag vet att min familj alltid ställer upp för mig. Sen är jag verkligen välsignad med massa underbara människor kring mig som jag vet alltid finns där för mig <3


21:a bilden - En bild på en tid du saknar

Nu när Final Four närmar sig längtar man allt tillbaka till förra året när vi spelade och vann hela skiten... Och sen fick spela elitseriekval =) =)



22:a bilden - En bild från i somras


Midsommardagen förra sommaren. Brännboll och öldrickning. För mkt för vissa.... ;)

23:e bilden - En bild som gör dig glad

Antagligen helt omöjlig för ngn annan att förstå varför denna bild gör mig glad, men man måste ha varit med för att fatta varför. Sjukt flummig kväll på Kreta innan utgång. Man kan iaf ha jävligt kul med små medel ;)

24:e bilden - En person som alltid gör dig glad

Ok, han knallar på fyra ben medan vi andra knallar på två, men han kan vända vilken dag som helst. Promise.

// Nattiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0