Nya bilder

Har självklart varit dålig på att blogga, igen. Men, nu kör vi vidare på listan. Blir alltså bild 8-15 idag.... ;)

8:e bilden - En person som du saknar.

Här kastar jag in både "farsan" och storebror. Blir tyvärr alltför sällan som man ses.

9:e bilden - Någon i din släkt.

Min kusin Matilda när hon tog studenten för några år sedan.

10:e bilden - Någon du tycker är väldigt snäll.

Carro - snällare och härligare person får man leta efter =)

11:e bilden - En person som du kan berätta allt för.



Här måste det ändå bli kära lilla mamma. Hon lyssnar alltid, oavsett vilket ältande man har ;) Bilden har jag stulit från Lil´sis. Tycker bilden är så fin =)

12:e bilden - En bild på din vardag.

Volleboll och svettiga idrottshallar.

13:e bilden - Du och någon klasskompis.

Har dåligt med bilder på gamla klasskompisar, var ju ett tag sedan man gick i skolan nu. Men jag o Emma är ju faktiskt gamla klasskompisar, 7-9:an =)

14:e bilden - En bild som påminner dig om gamla tider.

U-21 slutspel i Gislaved. Långa dagar med spel i hallen, matsäck ute i solen, mkt skratt.. Härliga tider =)

15:e bilden - En person som du vill vara med. Tycker dock att bildbeskrivningen för denna dag är ngt, hmm, skum. Så därför lägger jag istället in en bild på ngn som jag skulle vilja umgås med idag.


Och idag hade det inte varit fel o mysa med min katt Agnes. Satan vad jag saknar henne ibland.


// Nattiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0