Fis-Herman

Kvart i fem är klockan. Med andra ord är det bara 2h o 15 min innan det är hemgång från jobbet. Gött! Har gått riktigt fort idag. Trodde det skulle vara drygt idag med tanke på att det är 3:e natten i rad, men jag e rätt pigg i knoppen ändå!

Hösten har verkligen brakat lös nu, gula löv överallt. Många gillar inte hösten, men jag tycker den är rätt mysig. Man får börja klä sig i lite varmare och fina höstkläder, mössan åker fram (love it!), man kan fylla lyan med tända ljus, och det är helt acceptabelt att ligga och titta på film en hel dag. Sen är det juh jäkligt vackert ute när alla löv börjar skifta färg oxå =)

Minimalt halsont, som med största sannolikhet är försvunnet efter att jag sovit under dagen, innebär att man får träna ikväll. Ska bli riktigt skönt att röra lite på köttet igen efter en veckas sjuka.



Well, back to buisness!

// Nattiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0