Bubblehead

Då har bloggen legat i dödläge igen en sväng. Provar väl igen att kasta lite liv i luckan.

Dragit på mig en rejäl förkylning som bokstavligt talat ramlade över mig på bara nån timme i måndags kväll. Tvärförkyld, halsont och feber. Har inte riktigt tid för det just nu, så jag hoppas att det ger med sig snart. Har iaf orkat mig utanför dörren en sväng idag. Åkte med Angel till Örebro när hon skulle till tandläkaren och passade på att ta en tur på Myrorna. Det tog musten ur mig helt och febern ramlade över mig direkt när jag kom hem, men jag gjorde ett litet fynd iaf =) Blev en cardigan/jacka och ett sammetsskärp för sammanlagt 85 riksdaler.



Nej, nu blir det soffläge igen och hoppas på att det finns ngt att titta på bland all skit på tv.

// Nattiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0