100909

Fortfarande förkyld. Halsontet har dock bytts ut mot hosta. Men, ingen feber än så länge under dagen iaf. Framsteg.

Klurar för fullt över vad jag ska ha på mig nästa helg när Angel ska ha sin 25-års fest. Helst av allt skulle jag vilja ha ngt nytt, inget känns riktigt kul i min garderob. Problemet är bara att jag inte hittar ngn bra! Är det inte ngn som har nån bra sida på nätet att tipsa om? Annars får jag väl dra en liten repa och kolla utbudet i lilla stan ;)

Segt att inte kunna träna ikväll heller. Är jag bättre imorrn får det nog iaf bli en liten pw. Och nästa vecka hoppas jag komma igång med löpträningen igen och slipa till flåset litte.

Den fina brännan jag skaffade mig på Kreta för bara en vecka sedan börjar redan bli ett minne blott. Har aldrig flagnat så här mkt - någonsin. Riktigt trist då jag har så lätt för att bli brun. Men men, jag fick juh njuta av den ett litet tag iaf....



Önskar jag kunde åka tillbax imorrn....

// Nattiz

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill se bilder från Kreta! :)

2010-09-09 @ 21:57:36
URL: http://hurricanelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0